Розвиток творчого потенціалу учнів нової української школи шляхом використання інтерактивних технологій навчання
Автор досвіду:
Карпенко Олена Георгіївна , учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Провідна наукова ідея:
Пошук, розробка і впровадження моделі формування творчої особистості учня, здатного до саморозвитку та самореалізації, шляхом використання інтерактивних технологій на уроках в початковій школі в умовах впровадження концепції НУШ
Актуальність досвіду:
- Розкриття у процесі творчої діяльності власних здібностей та задовольняння потреби особистісного розвитку учня;
- включення учнів до активної творчої діяльності;
- підвищення мотивації навчання;
- формування творчого мислення учнів;
- сприяння вмінню учнів вільно орієнтуватися в сучасному світі, що постійно змінюється.