Довідка

про стан організації харчування учнів

у 2015/2016 навчальному році

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (зі змінами), «Про охорону дитинства», «Про молоко та молочні продукти», спільного наказу Міністерства освіти та науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», рішень 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 495/11 «Про затвердження міської Програми «Дитяче харчування» на 2012-2015 роки», 36 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 21.01.2015 №1794/15 «Про бюджет міста Харкова на 2015 рік», 37 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 21.01.2015 №1806/15 «Про затвердження кошторису витрат на виконання міської Програми «Дитяче харчування» на 2012-2015 роки за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова на 2015 рік», 37 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 21.01.2015 №1806/15 «Про внесення змін до міської Програми «Дитяче харчування» на 2012-2015 роки», рішень виконавчого комітету Харківської міської ради від 04.02.2015 № 23 «Про організацію харчування учнів та вихованців навчальних закладів системи освіти м. Харкова у 2015 році», від 22.04.2015 № 242 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 04.02.2015 № 23 «Про організацію харчування учнів та вихованців навчальних закладів системи освіти м. Харкова у 2015 році», на виконання наказів Департаменту освіти Харківської міської ради від 05.02.2015 № 22 «Про організацію харчування учнів та вихованців навчальних закладів міста у 2015 році», від 27.04.2015 № 81 «Про внесення змін до наказу Департаменту освіти від 05.02.2015 № 22 «Про організацію харчування учнів

та вихованців навчальних закладів міста у 2015 році», на виконання наказів управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради від 05.01.2015 № 02, від 05.02.2015 № 25 «Про організацію харчування учнів та вихованців у навчальних закладах Московського району м. Харкова у 2015 році», від 29.04.2015 «Про внесення змін до наказу управління освіти від 05.02.2015 № 25 «Про організацію харчування учнів та вихованців у навчальних закладах Московського району м. Харкова у 2015 році», з метою організації якісного та повноцінного харчування учнів, допомоги соціально незахищеним категоріям дітей в навчальному закладі було організовано безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та безкоштовне харчування молоком учнів 1-х класів.

В шкільній їдальні оформлений інформаційний куточок, який містить графік видачі молока. Учні і батьки задоволені харчуванням молоком. Режим і санітарний стан їдальні відповідає встановленим нормам. Збереження продуктів харчування здійснюється у відповідності до санітарних норм. Технологічне обладнання та інвентар для прибирання промарковані. Миючі засоби у наявності. Медичні книжки співробітників їдальні відповідають вимогам. Класні керівники своєчасно надають заявки на харчування молоком учнів, проводять бесіди щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм та поведінки дітей в їдальні.

Наказом по школі від 31.08.2015 № 139 «Про організацію харчування у
І семестрі 2015/2016 навчального року» призначений відповідальний за організацію харчування в навчальному закладі заступник директора з навчально-виховної роботи Андрусик О.В.:

- за організацію харчування учнів 1-4 класів,

- за облік та надання звітності щодо безкоштовного харчування учнів 1-4 класів та безкоштовного харчуванням молоком учнів 1-х класів.

Андрусик О.В., відповідальним за харчування, здійснювались наступні заходи:

- контроль за організацією харчування учнів;

- відпрацювання режиму і графіку харчування дітей:

- виявлення за допомогою класних керівників дітей, які мають право на безкоштовне харчування;

- здійснення обліку харчування дітей, звірка разом із класними керівниками відвідування учнів школи і шкільної їдальні з метою недопущення неправильного обліку;

- опрацювання інформації щодо кількості дітей, які отримують гаряче харчування, щодо кількості дітей, охоплених буфетною продукцією, щодо охоплення гарячим харчуванням учнів у ГПД;

- контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв, буфетної продукції;

- контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої зали тощо;

- забезпечення неухильного виконання нормативно-правових документів з питань організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах.

Щотижнево надавалась до РУО інформацію про стан охоплення харчуванням учнів.

Обладнання шкільної їдальні відповідає встановленим нормам. Збереження продуктів харчування здійснюється у відповідності до санітарних норм. Технологічне обладнання та інвентар для прибирання промарковані. Миючі засоби у наявності. Медичні книжки співробітників їдальні в наявності, медичний огляд пройдено своєчасно. Шкільна їдальня укомплектована кваліфікованими кадрами згідно з нормативними вимогами

В залі їдальні оформлено інформаційний куточок, який містить:

- щоденне меню з переліком страв і їх виходом;

- рекомендації батькам та учням;

- склад комісії громадського контролю;

- режим роботи їдальні;

- графік чергування вчителів на перервах;

- інформацію про постачальників.

За рахунок батьківських коштів проводиться С-вітамінізація страв.

Здійснюється контроль за якістю та безпекою, дотриманням термінів, умов зберігання та реалізації продуктів, за поставкою продуктів харчування безпосередньо від товаровиробників з наявністю сертифікатів відповідності, посвідчень про якість і ветеринарних супровідних документів, завідуючим

виробництвом, директором навчального закладу Карпенко О.Г., відповідальним за організацію харчування Андрусик О.В. та медичним працівником навчального закладу.

Щоденне меню, яке погоджено директором навчального закладу
Карпенко О.Г., завідуючим виробництвом, медичним працівником, відповідає вимогам раціонального харчування молодших школярів. Щоденне меню знаходиться на інформаційному стенді в залі їдальні.

Таким чином, спираючись на вищезазначене, можна зробити висновок, що організація харчування в навчальному закладі у І семестрі 2015/2016 навчального року, здійснюється відповідно до запланованих заходів на виконання міської Програми «Дитяче харчування»

Поряд з тим залишаються проблемними питання:

- оновлення технологічного обладнання їдальні;

- недостатня кількість посуду.

У зв’язку з вищезазначеним можна визначити наступні завдання на ІІ семестр 2015/2016 навчального року:

- підтримувати в робочому стані технологічне обладнання;

- оновлювати посуд їдальні;

- забезпечувати їдальню необхідним інвентарем та мийними, дезінфікуючими засобами;

- проводити анкетування батьків та учнів з метою виявлення стану організації харчування та якості буфетної продукції.

Кiлькiсть переглядiв: 106

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.