/Files/images/2023/Без названия.jpg

2023/2024 навчальний рік

Вітаю, шановні батьки!

В цьому навчальному році ми активно будемо приділяти увагу профілактиці збереження ментального здоров’я дорослих та дітей.

Ми дуже багато говоримо про стрес, але часто забуваємо, що робити для його подолання.

Звертайте увагу на свій стан та говоріть про ці питання з дітьми.

І пам’ятайте: практики будуть дієвими, якщо їх регулярно виконувати і звертатися до них в моменти погіршення психологічного стану.

/Files/images/2023/изображение_viber_2023-09-05_10-18-29.jpg /Files/images/2023/1.jpg

/Files/images/2023/3.jpg /Files/images/2023/4.jpg

/Files/images/2023/5.jpg /Files/images/2023/6.jpg /Files/images/2023/7.jpg


Усі батьки по-різному виявляють свою любов до дітей. А діти по-різному відповідають.

Реакції дітей можуть залежати від їх мови любові.

Зрозуміти мову любові – не складно. Батькам достатньо розпізнати потреби дитини і дати їй любов передусім у тій формі, що найближча до неї. Саме так зароджується глибинний зв’язок між дітьми та батьками.

Розуміння потреб і бажань дітей – це шлях до міцних стосунків із ними, а п’ять мов любові – це інструмент для виявлення того, що найкраще демонструє любов дитині.

/Files/images/2023/изображение_viber_2023-10-02_09-50-28.jpg /Files/images/2023/изображение_viber_2023-10-02_09-50-29.jpg

/Files/images/2023/изображение_viber_2023-10-02_09-50-32.jpg


На «годинах психолога/соціального педагога» з учнями 1-х класів ми знайомилися з ментальним здоровʼям за допомогою ігор та психологічних вправ. Діти розповідали, що вони знають про здоровʼя та, що роблять для його підтримки. Тепер учні знають, що коли буває сумно чи їх щось засмутить - можна обійняти свою улюблену іграшку і розповісти їй про настрій.

Також, діти поділилися своїми думками стосовно того, які можна робити ранкові ритуали, щоб налаштуватися на уроки та підняти собі настрій. І вивчили меленьку психологічну вправу «Долонька», яка допомагає заспокоїтися і прослідкувати за своїм диханням.

/Files/images/2023/gc.jpg /Files/images/2023/vgj.jpg


«Годину психолога» відвідали батьки. Тема зустрічі: «Як потурбуватися про своє ментальне здоровʼя». Батьки багато уваги приділяють дітям та часто не знаходять часу на себе, тому ми обговорили способи підтримки психоемоційного стану.

Учасники поділилися своїм досвідом і способами піклування про себе та дітей. Також, батьки були ознайомлені з сучасними програмами та мобільними додатками для підтримки ментального здоровʼя.

А наприкінці зустрічі ми виконали арт-терапевтичні практики, які допомагають усвідомити, що, навіть, кризові ситуації надають нам досвід, ресурс і роблять нас сильнішими.


/Files/images/2023/,.jpg


На «годині психолога» з учнями 3 класів говорили про милосердя, толерантність, повагу до людей з фізичними вадами.

Діти поділилися своїми думками, як потрібно підтримувати людей та допомагати їм адаптуватися до суспільства.

А ще ми створили «стежку милосердя», де діти залишили свої історії прояву доброти та людяності.

/Files/images/2023/год 1.jpg


На «годині психолога» з учнями 1-А та 1-Б класів ми говорили про старання, про важливість навчання в школі та про те, що не завжди в нас виходить щось робити з першого разу - і це не привід засмучуватися та покидати спроби.

Діти розповіли, навіщо нам потрібно вивчати різні предмети в школі, як ці знання можуть допомогти нам у житті і разом ми створили дошку з цінними думками

/Files/images/2023/1а,б.jpg


На «годині психолога» з учнями 4-х класів ми говорили про повагу, милосердя, толерантність до людей з фізичними вадами. Діти поділилися своїми історіями, де вони проявляли милосердя, висловили свої думки стосовно того, що потрібно допомагати людям і проявляти повагу. А, також, на віртуальній дошці, діти залишили свої думки щодо того, як можна проявити милосердя в житті.

/Files/images/2023/4 год.jpg


Сьогодні на «годині психолога» з учнями 1-В і 1-Г говорили про те, що в житті не завжди вдається зробити все з першого разу. Діти розповіли свої історії, коли вони докладали зусиль декілька разів, щоб навчитися певній діяльності. Подивилися та обговорили повчальний мультфільм та записали на «дошку» історії, де у дітей щось виходило не з першого разу. Виявилося, що багатьом справам ми вчимося не з першого разу і це нормально, коли ми помиляємося, адже саме так ми навчаємось.

/Files/images/2023/год 1 1.jpg


/Files/images/2023/16 ly.jpg

Щороку з 25 листопада по 10 грудня проходить Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – приверненути увагу та активізувати людство щодо проблем подолання насильства у сім’ї і суспільстві, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. Наша школа також доєднується до акції і протягом 2-х тижнів буде активно брати участь в заходах, які сприятимуть профілактиці насильницьких дій.


/Files/images/2023/25.jpg

25 листопада – Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок.

В цей день світ привертає увагу до проблем насильства, скоєних щодо жінок.

Нажаль, щороку від домашнього насильства гинуть 600 українських жінок.

Жінки у всьому світі потерпають від домашнього насильства більше, ніж від пограбувань та в автомобільних катастрофах. Ми маємо зрозуміти, що проблема насилля в світі і, зокрема, в нашій країні все ще існує. І Україна як держава докладає зусиль, щоб викорінити насильство в сім‘ї.

І кожному з нас важливо усвідомити, що про проблеми не треба мовчати! Жертвам насилля варто звертатися за допомогою до людей, яким ви довіряєте і до компетентних органів.

Розповідайте про це близьким, говоріть про це з дітьми без засудження та критики. Діти будуть звертатися до вас за допомогою тоді, коли довірятимуть.

Символом проти всіх форм насильства над жінками є біла стрічка.Вона символізує намір ніколи не чинити, не сприяти чи не залишатися байдужими до насильства проти жінок.


/Files/images/2023/пс2.jpg

Сьогодні на «годині психолога» з учнями 2-х класів ми вчилися вирішувати конфлікти мирним шляхом. Разом ми вирушили в подорож різноманітними країнами, щоб дізнатися, з ким можуть виникнути конфліктні ситуації та за яких причин, як вирішувати конфлікти, як себе поводити.

Діти допомагали вирішити проблемні ситуації мирно, пропонували свої варіанти і згодом ми змогли опинитися в країні «миру», де залишили слова, які роблять наше життя добріше.


/Files/images/2023/пс 1і1.jpg

На «годині психолога» з учнями 1-А і 1-Б говорили на тему дружби, добра і зла, що потрібно робити, щоб жити мирно. Разом з дітьми грали в ігри: «розпізнай злого та доброго героя»; «які вчинки характеризують добру людину» тощо. А наприкінці, написали корисні поради «що потрібно робити, щоб стати добріше».


/Files/images/2023/п в і г.jpg

На «годині психолога» з учнями 1-В та 1-Г говорили про добро і зло: як розпізнати прояви та як злі вчинки впливають на стосунки між людьми.

Діти ділилися своїми історіями, де довелося стикатися з нехорошими вчинками та розповідали про прояви добра. А також говорили про те, коли потрібно звернутися за допомогою до дорослих.

Наприкінці заняття діти поділилися добрими словами і висловили свої побажання один одному.


/Files/images/2023/п 44.jpg

З учнями 4 класів на «годині психолога» говорили на тему: «Чому агресія заважає нам у житті?». Діти створювали асоціативний ряд до слова «агресія», роздумували, як подібні прояви впливають на наше життя, згадували історії з особистого досвіду, з якими ми потім прощалися за допомогою психологічної техніки.

В кінці заняття ми разом створили «родинне дерево миру», де обʼєднали всі регіони України за допомогою візерунків вишиванок.

Наші діти проти агресії, проти насилля. Наші діти за мир!



/Files/images/2023/снід.jpg

1 грудня відзначають Всесвітній день боротьби зі СНІДом, щоб нагадати людству про зміцнення зусиль спрямованих на боротьбу з цією хворобою.

Роками вчені всього світу намагаються віднайти ефективне лікування цієї пандемії, але сказати про успіх не вдається.

На жаль, статистика в нашій країні також невтішна. Адже серд всіх людей, які постраждали від ВІЛ/СНІДу, понад 4 тис. дітей у віці до 14 років.

Здоровʼя в нас одне, діти - наше майбутнє. Давайте не нехтувати правилами піклування про себе.

Шановні батьки, наші учні ще перебувають в стадії дитинства, але попіклуйтеся про те, щоб ваші знання стосовно даної хвороби могли застерегти дітей від цієї небезпеки:

- Робіть профілактичне обстеження для всієї родини.

- Не соромтеся задавати питання лікарю.

- Ознайомлюйтеся з інформацією стосовно особливостей хвороби.

- Дізнайтеся, як саме можна потрапити під вплив хвороби.

- Говоріть з дітьми та розповідайте їм про засоби безпеки за допомогою дитячої літератури та фільмів.

Пам’ятайте, що ми несемо відповідальність за своє життя. Тому давайте робити все можливе, щоб прожити його здоровими та щасливими.


/Files/images/2023/2 грудня.jpg

2 грудня відзначають Міжнародний день боротьби з рабством.

Протягом багатьох століть наш народ виборює свободу. І не раз ми демонстрували світові свою силу та незламність, адже ми - вільні люди і маємо право на щасливе життя.

Шановні батьки, колеги, цінуйте себе та свою працю, відстоюйте свої права та свободи, ваші думки та дії мають значення, ваше життя - дорогоцінність.

Говоріть з дітьми про їх права та можливості, як особистості.

Ніхто не має права принижувати їх гідність та вказувати, як правильно жити.

Ми вільні - поки цінуємо свою свободу!


/Files/images/2023/інв.jpg

3 грудня відзначають Міжнародний день людей з інвалідністю.

На жаль, багато захворювань, травм можуть бути невиліковними та обмежують людей у фізичних можливостях — вони не можуть виконувати звичні для кожної здорової людини функції. Люди з інвалідністю мають численні труднощі — побутові, психологічні, проблеми з освітою та працевлаштуванням. Їм часто притаманні нижчий рівень життя та часткова чи повна соціальна ізоляція.

Люди з інвалідністю в усьому світі віддавна борються за свої права, але й дотепер зазнають дискримінації й мають перепони між собою та тією частиною суспільства, що не має фізичних обмежень.

Люди, які не мають особистого досвіду інвалідності, нечасто замислюються над такими проблемами.

Ми, як свідоме суспільство, повинні розуміти, що вони такі ж люди, як ми і мають право на повноцінне існування в цивілізованій країні. Вони не вимагають до себе жалю, для них важливе лише елементарне – можливість жити. Бути в суспільстві, самореалізуватися, мати доступ до гідної освіти і робочих місць.

Міжнародний день людей з інвалідністю спрямований на привернення уваги до проблем цієї категорії суспільства


/Files/images/2023/5 гр.jpg

5 грудня Міжнародний день волонтера.

День присвячений людям, які готові допомагати в тяжкі часи в маленьких і великих масштабах.

За останні роки, ми всі стали волонтерами для своєї країни і усвідомили, яка це тяжка праця. Але бачити вдячні та щасливі очі людей - справжня цілюща сила.

Бути волонтером – це покликання: проявляти милосердя, щиро допомагати, робити світ кращим.

Завдяки волонтерам світ стає добрішим, а незахищені люди отримують тепло та відчуття захищеності.

Наші учні не раз проявляли милосердя і робили добрі справи для тих, хто цього потребує.

Кожен з нас може стати волонтером людської душі та допомогти тим, хто цього потребує незалежно від обставин.

Будьмо милосердними, робімо світ добрішим!

З повагою, психологічна служба


/Files/images/2023/6 грудня.jpg

6 грудня відбувається вшанування памʼяті студенток, розстріляних у Монреалі.

Даний захід проводиться в рамках акції «16 днів проти насильства» та звертає увагу до актуальної для українського суспільства проблеми подолання насильства щодо жінок, домашнього насильства, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав жінок і чоловіків та активізація партнерського руху органів державної влади, державних закладів, громадських організацій до проблем насильства в сім’ї та захисту прав жінок.

На жаль, саме трагічні події, змушують світ звернути увагу на проблему, адже насильство щодо жінок та дівчат і до тепер – одне з найпоширеніших порушень прав людини у світі і в більшості впадків люди продовжують про це мовчати.

Давайте використовувати уроки минулого і створювати простір вільний від насильства.

Закликаємо вас не мовчати про випадки насильства відносно будь-якої людини і обовʼязково звертатися за допомогою. Закликаємо говорити про це з дітьми, інформувати їх про правила збереження життя.

І памʼятайте, вчасне звернення за допомогою може стати щасливим шансом на майбутнє.

З повагою, психологічна служба.


/Files/images/2023/9 грудня.jpg

9 грудня, за ініціативи Організації Об'єднаних Націй, відзначається Міжнародний день боротьби з корупцією.

Даний процес передбачає заходи із запобігання корупції, покарання винних, а також механізми міжнародної співпраці в боротьбі з корупцією.

На жаль, більшість людей шукають легкі шляхи вирішення проблеми і самі сприяють розвитку корупції. Але бажанням зекономити та полегшити собі життя, ми лише шкодимо собі та країні.

Стаючи учасником корупційного процесу, ми марнуємо власні ресурси та держави загалом.

І щоб розірвати цей процес - варто починати з себе.

Вчимося користуватися власними правами та свободами, залучати свої знання та ресурси і вчити цьому наших дітей.

З повагою, психологічна служба.


/Files/images/2023/10 гр.jpg

10 грудня відзначають Міжнародний день прав людини. Саме у цей день в 1948 році Генеральна Асамблея ООН прийняла перший універсальний міжнародний акт з прав людини - Загальну декларацію прав людини. Даний документ проголошує, що права людини – невід’ємний елемент людської особистості і людського буття.

Загальна декларація стала першим міжнародним документом, в якому були чітко сформульовані положення про права людини. Крім основних прав людини, Загальна декларація докладно перелічує політичні, громадянські права і свободи людини, а також права в економічній, соціальній і культурній сферах.

І дорослі, і діти мають право на захист.

Ми повинні знати власні права, користуватися можливостями, захищати свою свободу і навчити цьому наших дітей.

З повагою, психологічна служба.


/Files/images/2023/1в1г.jpg

На «годині психолога» з учнями 1-В та 1-Г говорили про добро і зло: як розпізнати прояви та як злі вчинки впливають на стосунки між людьми.

Діти ділилися своїми історіями, де довелося стикатися з нехорошими вчинками та розповідали про прояви добра. А також говорили про те, коли потрібно звернутися за допомогою до дорослих.

Наприкінці заняття діти поділилися добрими словами і висловили свої побажання один одному.


/Files/images/2023/4кл.jpg

З учнями 4 класів на «годині психолога» говорили на тему: «Чому агресія заважає нам у житті?». Діти створювали асоціативний ряд до слова «агресія», роздумували, як подібні прояви впливають на наше життя, згадували історії з особистого досвіду, з якими ми потім прощалися за допомогою психологічної техніки.

В кінці заняття ми разом створили «родинне дерево миру», де обʼєднали всі регіони України за допомогою візерунків вишиванок.

Наші діти проти агресії, проти насилля.

Наші діти за мир!


/Files/images/2023/род.дерево.jpg

Разом з учнями 4-х класів на «годині психолога» ми створили «Родинне дерево миру», присвячене Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства».

Це дерево єднання, незламності та сили, бо насильство не повинно ставати на заваді нашому життю.

Наша країна проти насильства, наші діти за мир!


В рамках Всеукраїнської акції«16 днів проти насильства», нами була створена віртуальна дошка «МИ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА», завдяки якій діти нашої школи показали, що вони готові протистояти насильницьким діям, готові захищати свої права та допомагати іншим.


/Files/images/2023/про що мріють.jpg /Files/images/2023/про що мріють 2.jpg

Ми розпочали передноворічні «години психолога». Настав час поговорити про мрії, бажання та створити гарний настрій перед завершенням навчального семестру.

Сьогодні з учнями 2-х класів ми говорили на тему: «Навіщо нам мріяти?». Разом ми дійшли згоди, що мрії надихають людину, але для їх здійснення варто докладати зусиль.

Діти розповіли про свої особливі мрії та залишили їх на дошці бажань.

А ще учні 2-х класів не забули про рідну школу і створили карту побажань саме для неї.


/Files/images/2023/мріяти.jpg /Files/images/2023/мріяти 2.jpg

На «годині психолога» з учнями 1-х класів ми говорили про мрії: навіщо вони нам потрібні та, яким чином вони можуть здійснитися. Діти поділилися своїми мріями. Найголовніша для всіх - щоб закінчилася війна. А щоб їх бажання були почуті, ми створили карту-послання.


/Files/images/2023/3 кл навіщо мріяти.jpg

На «годині психолога» з учнями 3-х класів ми говорили про те, що для здійснення мрій потрібно докладати власні зусилля. Ми зʼясували, що є мрії, які реалізовуються дуже швидко, але є й такі, до яких можна йти багато років. Діти також поділилися власними мріями і вони виявилися дуже серйозними. Учні багато говорили про навчання в школі, про бажання вступити до університетів та вибір професії.

А також, написали побажання рідним.


/Files/images/2024_r/ГП 2.jpg

На «годині психолога» з учнями 2-х класів говорили про досягнення та віру в свої сили. Діти розповіли про власні досягненнями, якими вони пишаються, а, також, поділилися історіями, коли відчували себе успішними.

Разом ми дійшли висновку, що в кожного свої масштаби досягнень і для кожної людини вони мають особливе значення.


/Files/images/2024_r/ГП1 1.jpg /Files/images/2024_r/ГП1.jpg

На «годині психолога» з учнями 1-х класів говорили на тему: «Здорові -значить щасливі». Разом з дітьми ми зʼясували, чому так важливо піклуватися про здоровʼя та, що за цей процес відповідальна сама людина. А, також, учні розповіли про свої корисні звички, яких дотримуються.


/Files/images/2024_r/ГП3.jpg /Files/images/2024_r/ГП4.jpg

На «годині психолога» з учнями 3-4 класів ми говорили про успіх і як важливо помічати власні досягнення. Зʼясувалося, що не всі діти одразу можуть сміливо заявити про власні успіхи. Та під час заняття ми розібрали, що в кожної людини рівень досягнень свій і від народження ми вже багато чому навчилися. І після цього учні змогли віднайти та озвучити досягнення, якими пишаються особисто


2022/2023 навчальний рік

Шановні діти та батьки!

Пропоную до вашої уваги арт-терапевтичну гру «Мої страхи - мої друзі».

На прикладі даної техніки, за допомогою малювання, ми віднайдемо засоби встановлення контакту зі своїми страхами та навчимося дружити з ними.

За домомогою фантазії та кольорів, ми показуємо дитині, що є безліч шляхів, щоб подолати свій страх.

Дитина вчиться аналізувати, розширювати можливості та розуміти, що з будь-якої ситуації є вихід.

Виконуйте техніку та діліться своїми історіями. Буду чекати на ваші малюнки.


Всесвітній день доброти


Арт-терапевтичні години психолога, де учні знайомляться зі способами самодопомоги

/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2022-11-14_16-39-36.jpg


Всеукраїнська кампанія «16 днів проти насильства».


Психологічна служба продовжує проводити тематичні години.

Сьогодні практичний психолог Ходар Наталія Олексіївна та соціальний педагог Дубинка Ганна Вікторівна разом з учнями 4-х класів говорили про прояви физичного та психологічного насильства та як йому протистояти.

Розібрали реальні ситуації та знайшли варіанти рішення.

Наприкінці заняття, по традиції, поділилися зі світом любов’ю та добром.

/Files/images/2022_2023/соц служба.jpg


Європейський день захисту дітей від сексуальної експлутації та сексуального насильства


20 листопада відзначався Всесвітній день дитини

Для дітей було підготовлено відеозвернення з терапевтичним посилом.

«Дорогі діти, я щиро бажаю вам яскравого, усміхненого та мирного дитинства, нехай кожен день дарує вам щастя та любов.

Саме в цей день я пропоную вам познайомитися з тим, хто наділить вас добром та зможе бути поруч у тяжкі хвилини.

А хто це буде? Дивіться у відеозверненні».


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2022-11-29_00-05-40.jpg

На годинах психолога ми продовжуємо спілкуватися з дітьми щодо проблем насильства. На цьому занятті, разом з учнями 2-В класу, ми розібрали ситуації, в яких були прояви насильства. Діти дуже активно висловлювали свої думки щодо неналежної поведінки, а також запропонували своі варіанти того, як поводитися в таких ситуаціях і до кого звертатися.


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2022-11-29_00-06-30.jpg

До навчання залучаємо не лише дітей, а й вчителів.

23.11 практичний психолог виступила на педагогічній раді з темою: «Групова робота як запорука ефективного навчання та соціалізації».

Розібрали принципи, особливості взаємодії та переваги групової роботи в навчальній діяльності.

Також, були запропоновані методи, які можна використовувати як при роботі в групі, так і для саморозвитку педагогів та дітей.


/Files/images/2022_2023/25.jpg

25 листопада в нашій школі стартувала Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Вчителі провели інформаційну хвилинку з учнями 1-4 класів щодо даного питання.

Дітей ознайомили з основними поняттями. А також, як розпізнати насильство, як діяти в подібних ситуаціях та до кого звернутися за допомогою


/Files/images/2022_2023/26.jpg

Здоров’я - це найважливіше джерело щасливого та повноцінного майбутнього. Але іноді ми нехтуємо ним, забуваючи, що це одна з найголовніших складових нашого життя.

1 грудня відзначають Всесвітній день боротьби зі СНІДом, щоб нагадати людству про зміцнення зусиль спрямованих на боротьбу з пандемією сучасності.

Багато років вчені намагаються віднайти ефективні методи подолання цієї хвороби, але поки що про перемогу сказати не можуть.

На жаль, Україна залишається тією державою, де людство постражлало найбільше від ВІЛ/СНІДу. І дуже прикро чути, що серед цієї статистики, понад 4 тис. дітей у віці до 14 років.

Шановні батьки, ми звертаємося до вас с проханням не нехтувати своїм здоров’ям та майбутнім ваших дітей!

Зараз наші учні ще перебувають в стадії дитинства, але попіклуйтеся про те, щоб ваші знання стосовно даної хвороби могли застерегти дітей від цієї небезпеки:

- Робіть профілактичне обстеження для всієї родини.

- Не соромтеся задавати питання лікарю.

- Ознайомлюйтеся з інформацією стосовно особливостей хвороби.

- Дізнайтеся, як саме можна потрапити під вплив хвороби.

- Говоріть з дітьми та розповідайте їм про засоби безпеки за допомогою дитячої літератури та фільмів.

Пам’ятайте, що ми несемо відповідальність за своє життя. Тому давайте робити все можливе, щоб порожити його здоровими та щасливими.

З повагою, психологічна служба



/Files/images/2022_2023/27.jpg

02.12 відзначається Міжнародний день боротьби з рабством.

Не один рік ми показуємо всьому світу свою незламність та рішучість, бо ми вільні люди і маємо право на щасливе життя.

Шановні батьки, ми закликаємо вас цінувати себе, свою думку, дії, роботу та вчити цьому дітей. Говоріть з дітьми про їх права та можливості, як особистості. Говоріть про те, що ніхто не має права принижувати їх гідність та вказувати, як правильно жити.

Ми вільні - поки цінуємо свою свободу!

З повагою, психологічна служба.


/Files/images/2022_2023/28.jpg

Учні приймають активну участь в акції «16 днів проти насильства».

Діти не тільки вчаться запобігати насильству, а й вчать цьому інших.

/Files/images/2022_2023/29.jpg

Учні перших класів взяли участь у флешмобі під назвою «Дерево миру» присвяченому акції «16 днів проти насильства».

Своїми долоньками діти передають тепло та доброту кожному з вас і нагадують, що життя дарує нам великі можливості, якими потрібно вміло користуватися.

Ми сильні, коли ми разом творимо добро!



/Files/images/2022_2023/псих.jpg

23.12 практичний психолог Наталія Олексіївна провела тренінг для вчителів на тему: «Як віднайти ресурс».

В теперішніх умовах, ми стали жити в прискореному темпі. І нам просто не вистачає часу на себе. Та забуваючи про свій внутрішній стан, ми можемо дуже швидко втратити себе. Тому разом з колективом ми намагалися згадати та віднайти нові власні ресурси.

Варто пам’ятати, що людські ресурси безмежні, якщо про них вчасно подбати.


/Files/images/2022_2023/психолог.jpg

Чим розважити дітей на канікулах?!

Наближаються канікули. Час відпочинку та відновлення перед початком нового семестру. Нажаль, в теперішніх умовах, нам доступні не всі розваги, але ми точно знаємо, що ви проведете цей час з користю.

І щоб вам було легше, практичний психолог підготувала чек-лист справ, якими можна зайняти дитину на канікулах.


Ми все ще знаходимося в стані психоемоційних гойдалок, але варто пам’ятати, що ми сильні тоді, коли вміємо управляти своїм станом.

Тому, нагадаємо про декілька життєвих правил, які точно стануть вам у нагоді.

/Files/images/2022_2023/пс1.jpg

Виражати емоції - це нормально та корисно. Дозволяти собі іноді плакати - це давати дозвіл собі на почуття та емоції. Не стримуйте себе та дозволяйте робити це дітям. Нам зараз необхідно дослуховуватися до себе.

І, пам’ятайте, що в ненормальній ситуації ненормальна поведінка - це нормально.

/Files/images/2022_2023/пс2.jpg



/Files/images/2022_2023/пс3.jpg

На годині психолога з учнями 3-х класів мандрували у світ професій.

Ми грали, говорили про мрії та як важливо обрати професію, яка буде приносити задоволення.

/Files/images/2022_2023/пс4.jpg


/Files/images/2022_2023/пс5.jpg

Знайомство з психологією продовжується. На світлинах учні 2-х класів. Ми говорили з дітьми про важливу компоненту життя - дружбу.

Учні поділилися своїми думками, як можна підтримувати своїх друзів, допомагати їм.

А ще, ми з’ясували, що в сучасних реаліях дуже багато друзів розлучила відстань, але з ними можна підтримувати зв’язок за допомогою технологій та домовлятися про гостинні зустрічі.


/Files/images/2022_2023/8DC0E6D9-62B8-4143-9968-1DD974CC7440.jpeg

Повертатися до шкільного ритму після тривалого відпочинку зазвичай не дуже просто. Навіть, якщо дитина любить навчання, розваги швидко збивають зі звичайного ритму. Тож всім школярам доводиться заново звикати до життя за графіком.

Щоб допомогти дитині налаштуватися на навчання, пропонуємо звернути увагу на такі поради:

1. Нормалізація режиму сну.

Під час канікул школярі встигли забути про ранкові підйоми й звикли пізніше йти до ліжка.Тож за кілька днів до початку навчання почніть поступово повертати дитину до звичного режиму сну: вкладайте дитину спати раніше і будіть м’яко й довго, щоб вона змогла прокинутися поступово й трохи полежати в ліжку. Це значно полегшить перший тиждень навчання.

2. Залучання дитини до фізичної активності та прогулянок на свіжому повітрі.

Діти багато часу проводять за гаджетами, в тому числі, навчання за комп’ютером і тому втрачають фізичний тонус. Як наслідок — відчувають млявість. Тож фізична активність та прогулянки на свіжому повітрі є обов’язковими компонентами режиму дня під час підготовки до навчальних буднів.

3. Подбати про здорове харчування.

Після канікул у дитини може спостерігатися швидка втомлюваність та зниження працездатності. Тож необхідно забезпечити їй повноцінний раціон. У ньому обов’язково мають бути присутні свіжі овочі та фрукти, м’ясо, риба та злаки.

4. Скласти «карту тижня».

Далеко не всі діти ладнають із тайм-менеджментом. Тож психологи радять разом з дитиною скласти розклад-карту на тиждень. Окрім шкільних занять можна внести туди гуртки, занятия спортом та розваги: походи в кіно, до театру, в гості. Можна позначити на ній дні народження друзів вашої дитини, а також майбутні поїздки та походи.

5. Уникати надмірного навантаження.

Варто дати дитині можливість поступово втягнутися в навчальний процес. Не треба вимагати одразу робити на максимум.

6. Вигадати приємні стимули до навчання.

Важливо знайти для дитини додаткову мотивацію, щоб вона хотіла повернутися до школи після тривалої перерви. Для молодших школярів таким стимулом може бути придбання яскравих канцелярських товарів або зустріч з друзями.


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-01-39.jpg

Здоров’я - це безцінний дар природи, воно дається не на віки, його треба берегти. Але здоров’я людини багато в чому залежить від неї самої, від її способу життя, умов праці, харчування та звичок.

І тому дуже важливо привчати дитину до здорового способу життя, навчити спрямовувати свої дії на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття.

Тому пропонуємо звернути вашу увагу на 7 правил здорового способу життя, які допоможуть дитині зберегти своє здоров’я:

1. Гарний настрій.

2. Режим дня.

3. Корисна їжа.

4. Спорт.

5. Відпочинок.

6. Особиста гігієна.

7. Відмова від шкідливих звичок.


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-02-38.jpg /Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-02-3.jpg


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-04-01.jpg /Files/images/2022_2023/лт.jpg

На годині психолога з учнями 3-4 класів розбирали тему конфліктів: чому вони виникають; як їх попереджати та вирішувати.

Разом ми розбирали практичні завдання та шукали ключик до Країни Миру, а ще трохи потанцювали під час руханки


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-04-16.jpg /Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-04-18.jpg

/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-04-19.jpg /Files/images/2022_2023/тпм.jpg

/Files/images/2022_2023/чар.jpg


В межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді України Оленою Зеленського, хочемо звернути вашу увагу на роль та важливість психічного здоров’я в нашому житті. Саме тому психологічна служба хоче познайомити вас з поняттям «ментальне здоров’я» та способами його збереження.

/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-09-23.jpg


/Files/images/2022_2023/изображение_viber_2023-04-14_16-10-11.jpg

Ментальне здоров'я – це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, при якому людина може реалізувати власні здібності, протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати і робити внесок у суспільне життя.

На психічне здоров'я людини можуть мати вплив наступні фактори:

- індивідуальні особливості людини (генетичні та біологічні характеристики, емоційний інтелект);

- соціальні обставини, в яких опиняється людина (соціально-економічний статус, освіта, умови праці);

- середовище, в якому живе людина та складні життєві обставини.

Чому ж важливо піклуватися про своє психічне здоров’я?

Наше ментальне здоров’я формується з дитинства. І дослідження показують, що половина всіх психічних розладів проявляються першими ознаками ще до того, як людині виповнюється 14 років, а три чверті розладів психічного здоров'я починаються до 24 років.

Але варто пам’ятати, що психічне здоров’я – це не лише відсутність розладів. Що більше ми піклуємося про нього, то легше нам жити в цьому нестабільному світі. І це не означає, що психічно здорова людина не має жодних проблем. Навпаки, саме наявність цих проблем і те, як ми з ними справляємося, не ізолюючи себе від оточуючих і не входячи в депресивні стани, визначає, наскільки міцне психічне здоров’я ми маємо.

Тож, давайте разом вчитися не ігнорувати свій психічний стан і привчати до цього наших дітей.


/Files/images/2022_2023/0F68F27B-44B3-4856-AF9A-A0F4CE614DE2.jpeg /Files/images/2022_2023/95EAD13B-AFA0-4059-975C-844E7A58B903.jpeg

/Files/images/2022_2023/F1F385E8-7C50-48FB-9121-415EF76C75E1.jpeg


/Files/images/2022_2023/C4207FAD-B15A-45EC-953D-3E6F7755DB68.jpeg /Files/images/2022_2023/EAD59DB7-7EC7-4F96-9523-58165BC61812.jpeg

/Files/images/2022_2023/0F48C786-F62F-43CD-B36E-F7A17A4F8688.jpeg


/Files/images/2022_2023/055A84A6-15CD-4E6C-9FA1-62A9EFC52053.jpeg /Files/images/2022_2023/13F40483-2A05-42AB-BA64-A339E9012D9F.jpeg

На психологічних годинах, в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ми з дітьми познайомилися з поняттям «ментальне здоров’я» та вивчили вправи, які допоможуть покращити свій психоемоційний стан.

Кiлькiсть переглядiв: 209