Заходи на виконання програми «Обдаровані діти»
Мета: формування інтелектуальної еліти закладу; освітній маркетинг, розвиток творчих здібностей учнів; стимулювання та мотивація самореалізації учнів.
№ | Зміст | Відповідальні | Термін |
I. Науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми | |||
1.1. | Консультування вчителів ШМО з питань координації та організації роботи з обдарованими учнями | КАЛЮЖНА О.М. | Вересень |
1.2. | Оновлення нормативно-правових та науково-методичних матеріалів з питань роботи з обдарованими дітьми | Керівники м/о | Вересень |
1.3. | Включення в плани роботи методичних об'єднань вчителів питань, пов'язаних з організацією роботи з обдарованими учнями | керівники м/о | Вересень |
1.4. | Організація наставництва для молодих та малодосвідчених вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми. | Ємельянова Т.В. | Вересень |
1.5. | Ознайомлення з передовим педагогічним досвідом роботи з обдарованими учнями | КАЛЮЖНА О.М | Серпень-вересень |
1.6. | Удосконалення системи педагогічної підтримки обдарованих учнів, відповідно річного плану роботи школи. | КАЛЮЖНА О.М. | Вересень Жовтень |
1.7. | Забезпечення участі вчителів школи в наукових конференціях, семінарах, телекомунікаційних заходах | КАЛЮЖНА О.М. | Протягом року |
1.8. | Проведення консультацій психолога для батьків обдарованих дітей | ХОДАР Н.О. | Протягом року |
1.9. | Використання інноваційних технологій у процесі навчання та виховання. | Учителі школи | Протягом року |
ІІ. Система пошуку та розвитку обдарованих дітей | |||
2.1. | Проведення психодіагностичних досліджень | ХОДАР Н.О. | Жовтень |
2.2. | Оновлення електронного банку «Обдарованість» | КАЛЮЖНА О.М. | Жовтень |
2.3. | Провести зустріч з науковцями ВНЗ, науково-дослідних інститутів | КАЛЮЖНА О.М. | Жовтень |
2.4. | Провести І (шкільний) етап олімпіади «Путівка в науку» | КАЛЮЖНА О.М. | Березень |
2.5. | Проведення семінарів з проблем управління розвитком обдарованих дітей. | КАЛЮЖНА О.М. | Протягом року |
2.6. | Організація самоврядування учнів як форми розвитку в учнів соціальних навичок | СЕРДЮК Ю.А. | Протягом року |
2.7. | Організація позакласної роботи з обдарованими дітьми, залучення їх до роботи в шкільних гуртках, секціях. | ГОНТАР Н.І. | Вересень |
2.8. | Свято «Посвята в першокласники» | ГОНТАР Н.І. | Жовтень |
2.9. | Проведення Фестивалю наук «EVRIKA – FEST», в рамках якого: ·проведення «Тижня науки; ·проведення інтелектуальних ігор; ·проведення інтерактивних олімпіад: ·«СОНЯШНИК» ·«КЕНГУРУ» · «БОБЕР» ·«КОЛОСОК» ·«ГРИНВІЧ» ·«PAZZLE» ·Шаховий турнір | КАЛЮЖНА О.М. | Березень Протягом року Квітень |
3. Навчальне та педагогічне забезпечення роботи з обдарованими дітьми | |||
3.1. | Забезпечення своєчасного проходження курсової перепідготовки вчителями, які працюють з обдарованими учнями | Калюжна О.М. | Протягом року |
3.2. | Поповнення бібліотечного фонду школи сучасними науково-методичною та довідковою літературою | ЗАВ.БІБЛІОТЕКОЮ | Протягом року |
1. Забезпечення соціально-правових умов | |||
4.1. | Організація проведення свят | ГОНТАР Н.І. | Квітень - травень |
4.2. | Забезпечення можливостей участі обдарованих учнів в олімпіадах фестивалях, виставках, змаганнях тощо. | ГОНТАР Н.І. | Протягом року |
4.3. | Використання системи стимулювання успішного навчання учнів (нагородження, призначення стипендій тощо) | Адміністрація | Протягом року |
4.4. | Продовжити роботу по створенню банку грамот і нагороджень | СЕРДЮК Ю.А. | Протягом року |
4.5. | Оформити постійно діючу виставку «Досягнення учнів КЗ «ХПШ №33» | СЕРДЮК Ю.А. | Жовтень |